ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

  1. ΘΕΜΑ

1.1. Ο ιστότοπος skinlabo.gr, που ανήκει στην Skinlabo srl, με έδρα στο 10153 - Τορίνο, Via Varallo 22 / A, εκπροσωπούμενου του Angelo Muratore (Cf MRTNGL71P19G273A), εγγεγραμμένος στο Εμπορικό Επιμελητήριο του Τορίνο REA: TO - 1221309, του Μητρώου Επιχειρήσεων, ο αριθμός ΦΠΑ 11541460017 (εφεξής "Skinlabo") δημιουργήθηκε για τη λιανική πώληση προϊόντων ομορφιάς Made-in-Italy πλήρους ομορφιάς, για παράδειγμα και μη εξαντλητικά : κρέμες, προϊόντα μακιγιάζ, απορρυπαντικά κ.λπ. (εφεξής «προϊόντα»).

1.2. Ακολουθούν οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις που διέπουν τη σχέση μεταξύ των Πελατών (όπως ορίζεται παρακάτω) και της Skinlabo σε σχέση με την πώληση των Προϊόντων.

  1. ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ


2.1. Αυτοί οι γενικοί όροι πώλησης (εφεξής οι "Όροι και Προϋποθέσεις") ισχύουν για αγορές προϊόντων στον ηλεκτρονικό κατάλογο της Skinlabo κατά τη στιγμή της παραγγελίας και τα οποία μπορείτε να δείτε στο Διαδίκτυο στη διεύθυνση https://Skinlabo.gr (εφεξής ο "Ιστότοπος"). Οι εικόνες που συνοδεύουν την περιγραφή ενός Προϊόντος είναι μόνο για επεξηγηματικούς σκοπούς, επιτρέποντας την καλύτερη αντίληψη των διαφόρων χρωμάτων. Οι εικόνες των Προϊόντων ενδέχεται να μην ταιριάζουν ακριβώς με το ίδιο το προϊόν, αλλά διαφέρουν στο χρώμα και το μέγεθος, ακόμη και στα αξεσουάρ που φαίνονται στην εικόνα.


2.2. Αυτοί οι Όροι και Προϋποθέσεις μπορούν να τροποποιηθούν ή / και να ενημερωθούν ανά πάσα στιγμή από την Skinlabo.


2.3. Τυχόν τροποποιήσεις ή / και προσθήκες θα ισχύσουν από την ημερομηνία δημοσίευσής τους στον Ιστότοπο.


2.4. Ο πελάτης που αποκτά πρόσβαση στον Ιστότοπο για να πραγματοποιήσει αγορές μπορεί να είναι καταναλωτής, που σημαίνει: (i) το φυσικό πρόσωπο που ενεργεί για σκοπούς που δεν σχετίζονται με οποιαδήποτε επιχειρηματική, εμπορική, βιοτεχνική ή επαγγελματική δραστηριότητα (εφεξής "Καταναλωτής") ή επαγγελματική έννοια αυτού: (ii) το φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ενεργεί κατά την άσκηση της επιχειρηματικής, εμπορικής, βιοτεχνικής ή επαγγελματικής του δραστηριότητας (εφεξής "Επαγγελματίας Πελάτης" και όπου δεν είναι απαραίτητο να τους ξεχωρίσουμε μέσα σε αυτούς τους όρους, επίσης, σε μεγάλο βαθμό ο "Πελάτης" και από κοινού οι "Πελάτες"), πριν από την αποστολή της παραγγελίας, απαιτείται να διαβάσουν προσεκτικά αυτούς τους όρους που του έχουν διατεθεί στον Ιστότοπο και οι οποίοι θα είναι διαθέσιμοι για διαβούλευση ανά πάσα στιγμή.

  1. ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ


3.1. Οι κανονισμοί που αναφέρονται ρητά για εξ αποστάσεως συμβάσεις προβλέπονται στο τμήμα II του νομοθετικού διατάγματος αρ. 206 της 6ης Σεπτεμβρίου 2005 («Κωδικός καταναλωτή») π.μ. και για πωλήσεις με ηλεκτρονικά μέσα με το Νομοθετικό Διάταγμα αρ. 70 της 9ης Απριλίου 2003 π.μ.


3.2. Η σύμβαση πώλησης μεταξύ των Πελατών και της Skinlabo διέπεται και ερμηνεύεται σύμφωνα με την ιταλική νομοθεσία.

  1. ΕΓΓΡΑΦΕΣ

    4.1.Προκειμένου να μπορείτε να αγοράσετε τα Προϊόντα στον Ιστότοπο - χωρίς ωστόσο αυτή η διαδικασία να συνεπάγεται υποχρέωση αγοράς από τον καταχωρίζοντα - κάθε Πελάτης πρέπει να εγγραφεί στον Ιστότοπο επιλέγοντας ένα όνομα χρήστη και έναν κωδικό πρόσβασης και παρέχοντας τα ακόλουθα προσωπικά δεδομένα:

- όνομα και επώνυμο ·

- Ημερομηνια γεννησης.

και κατά την παραγγελία απαιτείται επίσης:

- εθνικότητα ·

- διεύθυνση κατοικίας ·

- αριθμός τηλεφώνου;

- διεύθυνση αποστολής εάν διαφέρει από την κατοικία ·

- φορολογικός κωδικός ή αριθμός ΦΠΑ.


4.2. Τα δεδομένα που παρέχονται στο Skinlabo θα αποθηκευτούν κατά την εγγραφή, η επεξεργασία αυτών των δεδομένων υπόκειται σε κανονισμούς απορρήτου, σύμφωνα με το Νομοθετικό Διάταγμα Αρ. 196/2003 και τον Κανονισμό ΕΕ. 679/2016 (το λεγόμενο «GDPR») · Οι πελάτες μπορούν να αλλάξουν τέτοια δεδομένα ανά πάσα στιγμή, μεταβαίνοντας στο προφίλ τους στην αρχική σελίδα.

  1. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ


5.1. Η σύμβαση πώλησης μεταξύ της Skinlabo και του Πελάτη θεωρείται ότι έχει συναφθεί με την αποδοχή της παραγγελίας από την Skinlabo. Η αποδοχή θα σταλεί από την Skinlabo στη διεύθυνση email που παρέχεται από τον Πελάτη κατά την εγγραφή στην Ιστοσελίδα.
5.2. Αυτό το μήνυμα επιβεβαίωσης θα περιλαμβάνει την ημερομηνία και την ώρα εκτέλεσης της παραγγελίας και έναν «αριθμό παραγγελίας», που θα χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε περαιτέρω επικοινωνία με το προσωπικό της Skinlabo. Το μήνυμα περιέχει όλα τα δεδομένα που εισάγει ο Πελάτης, ο οποίος αναλαμβάνει να επαληθεύσει την ορθότητά του και να κοινοποιήσει αμέσως τυχόν διορθώσεις, με τον τρόπο που περιγράφεται σε αυτό το έγγραφο.


5.3. Σε περίπτωση μη αποδοχής της παραγγελίας, το προσωπικό της Skinlabo εγγυάται έγκαιρη επικοινωνία με τον Πελάτη


5.4. Σύμφωνα με το νομοθετικό διάταγμα 9 Απριλίου 2003, αρ. 70 που περιέχει διατάξεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο, για να παραγγείλει ο Πελάτης πρέπει:

  • - τοποθετήστε ένα προϊόν στο καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο σχετικό εικονίδιο κοντά στο ίδιο το προϊόν.
  • στο τέλος της επιλογής των Προϊόντων που έχουν εισαχθεί στο καλάθι, κάντε κλικ στο κουμπί "Παραγγελία" για να προχωρήσετε στην αγορά.
  • ο Πελάτης πρέπει στη συνέχεια να εγγραφεί, να αποκτήσει πρόσβαση στον Ιστότοπο με τα διαπιστευτήριά του ή να εισαγάγει τα δεδομένα του για μια γρήγορη αγορά χωρίς να εγγραφεί στον Ιστότοπο.
  • ο Πελάτης θα μπορεί να επιλέξει τη μέθοδο αποστολής και θα πρέπει να αποδεχτεί αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις χωρίς κράτηση.
  • ο Πελάτης μπορεί στη συνέχεια να προχωρήσει στην πληρωμή των Προϊόντων και των χρεώσεων παράδοσης με τους ακόλουθους τρόπους: (i)Visa ή Mastercard; ii)ταχεία πληρωμή μέσω Paypal.; iii) μετρητά κατά την παράδοση ή οποιαδήποτε άλλη μέθοδο παρέχεται στον Ιστότοπο (όπως ρυθμίζεται στο ακόλουθο σημείο)
  • στο τέλος της παραγγελίας, ο Ιστότοπος θα εκχωρήσει αυτόματα έναν μοναδικό αριθμό που θα εμφανίζεται στην τελική σελίδα σύνοψης αγορών.
  • Η Skinlabo, αφού ελέγξει την πληρωμή και την πραγματική διαθεσιμότητα του Προϊόντος σε περίπτωση πολλαπλών αγορών όπως προβλέπεται στο σημείο 6.7 παρακάτω, θα στείλει στον Πελάτη την επιβεβαίωση παραγγελίας που θα περιέχει τις ακόλουθες πληροφορίες: i) τον αριθμό και την ημερομηνία της παραγγελίας. ii) λεπτομέρεια του προϊόντος, της ποσότητας, της τιμής · iii) επιλεγμένος τύπος πληρωμής · iv) κόστος παράδοσης · v) συνολικό ποσό παραγγελίας
  • ο Πελάτης δεσμεύεται να επαληθεύσει την ορθότητα των δεδομένων στο email επιβεβαίωσης παραγγελίας και να αναφέρει τυχόν σφάλματα στην Skinlabo.

5.5. Μόλις υποβληθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, ο Πελάτης πρέπει να εκτυπώσει, να αποθηκεύσει ένα ηλεκτρονικό αντίγραφο ή να διατηρήσει αυτά τα GCS όπως απαιτείται από το Νομοθετικό Διάταγμα αρ. 206/2005.


5.6. Με την παραγγελία σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που υπάρχουν στον Ιστότοπο, ο Πελάτης δηλώνει ότι έχει διαβάσει όλες τις πληροφορίες που παρέχονται κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς, ότι τις έχει κατανοήσει και ότι αποδέχεται πλήρως τους Όρους που αναφέρονται εδώ.
5.7. Αυτά οι όροι αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της σύμβασης πώλησης που συνάφθηκε μεταξύ του Πελάτη και της Skinlabo.


5.8. Μόνο τα προϊόντα που διατίθενται φυσικά σε απόθεμα μπορούν να παραγγελθούν στον ιστότοπο. Η ολοκληρωμένη λειτουργικότητα της διαθεσιμότητας αντικειμένων σε απόθεμα είναι ακριβής, ωστόσο, ενδέχεται να υπάρχουν μικρές καθυστερήσεις στην επικοινωνία μεταξύ του πραγματικού αποθέματος στην αποθήκη και της κατάστασης που αναφέρεται στον ιστότοπο. Κατά συνέπεια, η διαθεσιμότητα του άρθρου σε ορισμένες σπάνιες περιπτώσεις μπορεί να μην είναι εγγυημένη με βεβαιότητα. Εάν ένα ή περισσότερα αντικείμενα που παραγγέλθηκαν δεν είναι άμεσα διαθέσιμα για αποστολή και για να αποφευχθούν περαιτέρω καθυστερήσεις στην παράδοση, το προσωπικό μας θα αντικαταστήσει τα προϊόντα που λείπουν με προϊόντα με παρόμοια χαρακτηριστικά. Σε κάθε περίπτωση, ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να τροποποιήσει την Παραγγελία.


5.9. Σε περίπτωση πολλαπλών αγορών Προϊόντων, ταυτόχρονα, από περισσότερους από έναν Πελάτες, η Skinlabo διατηρεί το δικαίωμα να επαληθεύσει, μετά την παραλαβή της παραγγελίας, τη διαθεσιμότητα του Προϊόντος και, ελλείψει αυτού, να ειδοποιήσει αμέσως τη μη αποδοχή η παραγγελία υποβλήθηκε


5.10. Η τοποθέτηση ενός προϊόντος στο καλάθι αγορών δεν συνεπάγεται δέσμευση για ολοκλήρωση της αγοράς του ίδιου. Ο Πελάτης, έως ότου ολοκληρώσει τη διαδικασία αγοράς των Προϊόντων, μπορεί: i) να αλλάξει την ποσότητα ή / και να διαγράψει τα Προϊόντα που έχουν ήδη τοποθετηθεί στο καλάθι. ii) προσθέστε άλλα προϊόντα στο καλάθι.


5.11. Στην ενότητα "Ο λογαριασμός μου" στην ιδιωτική περιοχή του Πελάτη στον Ιστότοπο μπορείτε να δείτε τις πληροφορίες του λογαριασμού σας, να παρακολουθήσετε την κατάσταση της παραγγελίας σας, τυχόν αιτήματα επιστροφής και να κάνετε αιτήματα παράδοσης σε πολλές διευθύνσεις.

5.12. . Η παραγγελία θα αποθηκευτεί στη βάση δεδομένων του Skinlabo για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την εκτέλεση και, σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τους όρους του νόμου.

  1. ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ


6.1. Πιστωτική / χρεωστική κάρτα.

Σε περίπτωση αγοράς προϊόντων με μεθόδους πληρωμής Visa,Mastercard ταυτόχρονα με την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής συναλλαγής, η τράπεζα αναφοράς θα εγκρίνει μόνο τη δέσμευση του ποσού που σχετίζεται με την αγορά που πραγματοποιήθηκε. Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας, τόσο από τον Πελάτη όσο και σε περίπτωση μη αποδοχής της παραγγελίας από την Skinlabo, το προσωπικό μας θα ζητήσει ταυτόχρονα την ακύρωση της συναλλαγής και την αποδέσμευση του δεσμευμένου ποσού. Οι χρόνοι κυκλοφορίας εξαρτώνται αποκλειστικά από το τραπεζικό σύστημα και μπορεί να είναι μέχρι τη φυσική ημερομηνία λήξης τους (24 ημέρες από την ημερομηνία έγκρισης). Μετά την ακύρωση της συναλλαγής, σε καμία περίπτωση η Skinlabo δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε άμεση ή έμμεση ζημιά που προκαλείται από καθυστέρηση στην αποτυχία αποδέσμευσης του ποσού που έχει δεσμευτεί από το τραπεζικό σύστημα. Σε περίπτωση που η παραγγελία του Πελάτη διεκπεραιωθεί μετά την 23η ημέρα από την ημερομηνία προώθησης, η Skinlabo θα χρεώσει σε κάθε περίπτωση την πιστωτική κάρτα του Πελάτη για το οφειλόμενο ποσό, ακόμη και αν πριν από την ουσιαστική παράδοση των αγαθών, προκειμένου να αποφευχθεί η εξουσιοδότηση λήγει της συναλλαγής (24 ημέρες). Η Skinlabo διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει πρόσθετες πληροφορίες από τον Πελάτη (π.χ. σταθερό αριθμό τηλεφώνου) ή να στείλει αντίγραφα εγγράφων που αποδεικνύουν την ιδιοκτησία της κάρτας που χρησιμοποιήθηκε. Ελλείψει των απαιτούμενων εγγράφων, η Skinlabo διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την παραγγελία. Σε καμία περίπτωση κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγοράς, η Skinlabo δεν μπορεί να γνωρίζει τις πληροφορίες που σχετίζονται με την πιστωτική κάρτα του αγοραστή, μεταδίδεται μέσω ασφαλούς σύνδεσης απευθείας στον ιστότοπο της τράπεζας που διαχειρίζεται τη συναλλαγή. Κανένα αρχείο υπολογιστή Skinlabo δεν θα διατηρεί τέτοια δεδομένα. Σε καμία περίπτωση η Skinlabo δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τυχόν δόλια και ακατάλληλη χρήση πιστωτικών καρτών από τρίτους, κατά την πληρωμή για προϊόντα που αγοράστηκαν στο www.skinlabo.gr.


6.2. Αντικαταβολή

Η πληρωμή του Πελάτη γίνεται σε μετρητά στον ταχυμεταφορέα που θα παραδώσει τα αγαθά. Η υπηρεσία είναι ενεργή μόνο σε ορισμένους τρόπους μεταφοράς.


6.3. Paypal

Σε περίπτωση αγοράς αγαθών με τρόπο πληρωμής PayPal, ταυτόχρονα με την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής συναλλαγής, το PayPal θα χρεώσει αμέσως το ποσό που σχετίζεται με την αγορά που πραγματοποιήθηκε.

  1. ΤΙΜΗ


7.1. Η τιμή πώλησης των Προϊόντων εκφράζεται σε ευρώ και περιλαμβάνει ΦΠΑ και οποιονδήποτε άλλο φόρο που οφείλεται κατά την αγορά.
7.2. Όλες οι τιμές πώλησης των Προϊόντων που εμφανίζονται και αναφέρονται στον Ιστότοπο αποτελούν προσφορά στο κοινό σύμφωνα με το άρθρο. 1336 του ιταλικού αστικού κώδικα, με την επιφύλαξη αλλαγών στις τιμές από τον Skinlabo.

7.3. Η τιμή πώλησης θεωρείται έγκυρη μέχρι την ανακοίνωση της αποδοχής της παραγγελίας.

 7.4. Τυχόν κωδικοί έκπτωσης (%, 1 + 1, 3x2 ή άλλοι μηχανικοί), εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά, θα πρέπει να θεωρούνται πάντα αθροιστικοί.

7.5. Τα έξοδα αποστολής και τυχόν πρόσθετες χρεώσεις (π.χ. εκτελωνισμός), εάν υπάρχουν, ακόμη και αν δεν περιλαμβάνονται στην τιμή αγοράς, θα αναγράφονται και θα υπολογίζονται στη διαδικασία αγοράς πριν από την παραγγελία του πελάτη και επίσης περιέχεται στην ιστοσελίδα που συνοψίζει την Ολοκλήρωση παραγγελίας.

  1. ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ


8.1. Κάθε παραγγελία που αποστέλλεται συνοδεύεται από λεπτομερές έγγραφο μεταφοράς, όπως απαιτείται από το D.P.R. 21 Δεκεμβρίου 1996 ν. 696. Εάν η αγορά οριστικοποιηθεί στην Ιταλία ή στη Γαλλία, το τιμολόγιο που σχετίζεται με μια αγορά θα εκδοθεί μόνο εάν ζητηθεί κατά τη στιγμή της παραγγελίας, αναφέροντας τον αριθμό του αριθμού ΦΠΑ στο κατάλληλο πεδίο. Το έγγραφο θα σταλεί στη διεύθυνση e-mail που χρησιμοποιήθηκε κατά τη στιγμή της παραγγελίας. Εάν η αγορά γίνει από την Ισπανία, το τιμολόγιο θα εκδοθεί και θα αποσταλεί αυτόματα στον Πελάτη μέσω e-mail.

Σημείωση: Δεν είναι δυνατό να ζητήσετε την τιμολόγηση μιας παραγγελίας που είχε προηγουμένως συμπληρωθεί.

  1. ΕΣΑ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ


9.1. Η Skinlabo θα παραδώσει αμέσως τα Προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω courier, αποκλειστικά στην ιταλική επικράτεια και σε χώρες που ανήκουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

 9.2. Τα Προϊόντα θα παραδοθούν εντός 15 εργάσιμων ημερών από την αγορά, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετική προθεσμία μεταξύ των μερών. Οι προαναφερθέντες χρόνοι παράδοσης είναι καθαρά ενδεικτικοί και, αν και συνήθως τηρούνται, η Skinlabo δεν αναλαμβάνει καμία δέσμευση ή εγγύηση συμμόρφωσης με αυτούς.

 9.3. Σε καμία περίπτωση, επομένως, ενδέχεται να χρεωθούν στο Skinlabo άμεσες ή / και έμμεσες ζημίες λόγω καθυστερημένης παράδοσης.

 9.4. Η παράδοση πραγματοποιείται από Δευτέρα έως Παρασκευή κατά τις κανονικές ώρες εργασίας (9-18).

 9.5. Η Skinlabo δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για υπηρεσίες που οφείλονται σε ανωτέρα βία, εάν δεν εκτελέσει την εντολή εντός της προθεσμίας που ορίζεται στη σύμβαση.

 9.6. Κατά την παράδοση των Προϊόντων από τον ταχυμεταφορέα, ο Πελάτης πρέπει να ελέγξει ότι:

  • ο αριθμός των δεμάτων που παραδόθηκαν αντιστοιχεί σε αυτό που αναφέρεται στο συνοδευτικό έγγραφο.
  • Τα Προϊόντα που αναγράφονται στη συσκευασία αντιστοιχούν σε αυτό που αναγράφεται πραγματικά στο τιμολόγιο / απόδειξη.
  • η συσκευασία είναι ανέπαφη, δεν έχει υποστεί ζημιά ή σε καμία περίπτωση αλλοιωθεί ακόμη και στα υλικά κλεισίματος (κολλητική ταινία ή λουράκι).

9.7. Ο Πελάτης αναγνωρίζει ότι η απόσυρση του Προϊόντος είναι μια ειδική υποχρέωση που απορρέει από τη σύμβαση αγοράς. Σε περίπτωση μη παράδοσης λόγω απουσίας του παραλήπτη στη διεύθυνση που καθορίζεται στην παραγγελία, τα εμπορεύματα μπαίνουν σε αποθήκευση μετά από 2 προσπάθειες παράδοσης. Ο πελάτης μένει με την "ειδοποίηση" μη παράδοσης. Μετά από 10 ημέρες αποθήκευσης, τα προϊόντα επιστρέφονται στον αποστολέα. Σε περίπτωση αποτυχίας παραλαβής του Προϊόντος εντός πέντε εργάσιμων ημερών από την πρώτη προσπάθεια παράδοσης, η Skinlabo μπορεί να επικαλεστεί τη λήξη της σύμβασης σύμφωνα με το άρθρο. 1456 του ιταλικού αστικού κώδικα Μετά τη λήξη της σύμβασης, το συνολικό ποσό που καταβάλλεται από τον Πελάτη θα επιστραφεί, μείον το κόστος της ανεπιτυχούς παράδοσης του Προϊόντος και το κόστος επιστροφής. Ο τερματισμός της σύμβασης και το ποσό επιστροφής θα κοινοποιούνται στον Πελάτη μέσω e-mail.

 9.8. Τυχόν ζημιά στη συσκευασία ή / και στο Προϊόν ή στην αναντιστοιχία στον αριθμό των δεμάτων ή των ενδείξεων πρέπει να αναφέρεται αμέσως από τον Πελάτη μέσω e-mail.

 9.9. Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορεί να αποδοθεί ευθύνη στον Skinlabo σε περίπτωση καθυστέρησης στην παραγγελία ή παράδοσης της παραγγελίας.

 9.10. Τα έξοδα παράδοσης, τα οποία θα εξαρτηθούν από τον προορισμό, το βάρος και τον όγκο των Προϊόντων, χρεώνονται στον Πελάτη και ακριβώς:

  • Μέχρι δύο προϊόντα το κόστος αποστολής ανέρχεται σε 3,90 ευρώ, από το τρίτο προϊόν τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.
  1. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ


10.1. Σύμφωνα με και εντός των ορίων της τέχνης. 52 του Κώδικα Καταναλωτή, ο Πελάτης Καταναλωτή έχει το δικαίωμα, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των Προϊόντων που αγοράστηκαν, να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, που συνίσταται στη δυνατότητα επιστροφής των Προϊόντων που ελήφθησαν και απόκτησης επιστροφής της καταβληθείσας τιμής, χωρίς ποινή και χωρίς να αιτιολογείτε.

 10.2. Ο προαναφερόμενος όρος ξεκινά από την ημέρα κατά την οποία ο Πελάτης Καταναλωτή ή τρίτος, εκτός από τον μεταφορέα και ορίζεται από τον Πελάτη Καταναλωτή, αποκτά τη φυσική κατοχή του Προϊόντος ή:

  • στην περίπτωση πολλαπλών Προϊόντων που έχουν παραγγελθεί από τον Πελάτη Καταναλωτή μέσω μίας παραγγελίας και παραδίδονται ξεχωριστά, από την ημέρα κατά την οποία ο Πελάτης Καταναλωτή ή τρίτος, εκτός του μεταφορέα και ορίζεται από τον Πελάτη Καταναλωτή, αποκτά φυσική κατοχή του τελευταίου Προϊόν;
  • σε περίπτωση παράδοσης αγαθών που αποτελούνται από πολλαπλές παρτίδες ή τεμάχια, από την ημέρα κατά την οποία ο Πελάτης Καταναλωτή ή τρίτος, εκτός του μεταφορέα και ορίζεται από τον Πελάτη Καταναλωτή, αποκτά φυσική κατοχή της τελευταίας παρτίδας ή τεμαχίου.

 10.3. Αυτό το δικαίωμα, ωστόσο, δεν μπορεί να ασκηθεί:

  • στην περίπτωση αγορών κάτω των 50 ευρώ (εκτός από το συνολικό τίμημα που πρέπει να πληρώσει ο Πελάτης Καταναλωτή ανεξάρτητα από το ποσό των μεμονωμένων συμβάσεων που υπερβαίνει τα 50 ευρώ)
  • σε περίπτωση παράδοσης εξατομικευμένων αγαθών
  • σε περίπτωση παράδοσης σφραγισμένων αγαθών που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγιεινής ή που σχετίζονται με την προστασία της υγείας και έχουν ανοίξει μετά την παράδοση ·
  • στην περίπτωση παράδοσης αγαθών που μετά τη παράδοση αναμειγνύονται αναπόσπαστα με άλλα αγαθά.

 10.4. Ο Πελάτης που αποφασίζει να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης πρέπει να στείλει γραπτή επικοινωνία στο Skinlabo με συστημένη επιστολή με απόδειξη επιστροφής στη διεύθυνση Skinlabo, το 10153 - Τορίνο, Via Varallo 22 / A και ενδέχεται να προβλέψει αυτήν την επικοινωνία μέσω e-mail στο διεύθυνση geiasou@skinlabo.com, το οποίο δεν θα αντικαταστήσει την καταχωρισμένη επιστολή.

10.5. Η Skinlabo μετά την απόσυρση του Πελάτη Καταναλωτή, εντός 24/48 ωρών από την παραλαβή της ανακοίνωσης άσκησης της απόσυρσης, πρέπει να κοινοποιήσει μέσω e-mail στον Πελάτη Καταναλωτή επιβεβαίωση παραλαβής της επιθυμίας για απόσυρση από την ίδια.

 10.6. Σύμφωνα με το νόμο, τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των Προϊόντων χρεώνονται στον Πελάτη Καταναλωτή, το οποίο πρέπει να σταλεί στην ακόλουθη διεύθυνση: BiBiEsse- UFF. ΑΝΑΚΛΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ, Via Chieri n. 70/5 - 10020 Baldissero Torinese (TO) - Ιταλία, εντός δεκατεσσάρων ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία κοινοποίησε την απόφασή του να αποσυρθεί από τη σύμβαση στο Skinlabo (η προθεσμία τηρείται εάν ο καταναλωτής πελάτης στείλει τα εμπορεύματα πριν από τη λήξη της δεκατέσσερις ημέρες).

 10.7. Σε περίπτωση ζημιάς στα εμπορεύματα κατά τη μεταφορά, η Skinlabo θα ειδοποιήσει τον πελάτη για το συμβάν (εντός της 5ης ημέρας από την παραλαβή των εμπορευμάτων στις αποθήκες του), ώστε να του επιτρέψει να υποβάλει αμέσως καταγγελία εναντίον του ταχυμεταφορέα που επέλεξε και να λάβει επιστροφή χρημάτων. η αξία του περιουσιακού στοιχείου (εάν είναι ασφαλισμένος) Σε αυτήν την περίπτωση, το Προϊόν θα είναι διαθέσιμο στον πελάτη για την επιστροφή του, ακυρώνοντας ταυτόχρονα το αίτημα ανάκλησης.

 10.8. Η Skinlabo δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημιά ή κλοπή / απώλεια αγαθών που επιστρέφονται από ανασφάλιστες αποστολές. Κατά την άφιξή του στην αποθήκη, το Προϊόν θα εξεταστεί για να εκτιμήσει τυχόν ζημιές ή παραβιάσεις που δεν προκαλούνται από τη μεταφορά. Εάν το επιστρεφόμενο προϊόν είναι κατεστραμμένο, η Skinlabo θα αφαιρέσει ένα ποσοστό από την οφειλόμενη επιστροφή χρημάτων, ως συνεισφορά στο κόστος αποκατάστασης.

10.9. Η Skinlabo θα πρέπει επίσης να αποζημιώσει όλα τα έξοδα που βαρύνουν τον Πελάτη Καταναλωτή (αγορά του Προϊόντος και αρχική παράδοση του ίδιου, προφανώς εξαιρούνται εκείνα για την παράδοση) εντός 14 ημερών από την ανακοίνωση του δικαιώματος υπαναχώρησης και σε κάθε περίπτωση κατά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος, μέσω τραπεζικής μεταφοράς ή Paypal. Θα είναι ευθύνη του Πελάτη να παρέχει άμεσα τα στοιχεία της τράπεζας για την απόκτηση της επιστροφής χρημάτων (όνομα, επώνυμο, κάτοχος λογαριασμού, κωδικός IBAN).

 10.10. Ωστόσο, το δικαίωμα υπαναχώρησης υπόκειται στις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Τα προϊόντα Skinlabo πωλούνται σε ειδικά πακέτα. Αυτά τα πακέτα θεωρούνται αναπόσπαστο μέρος των Προϊόντων. Επομένως, για τους σκοπούς της τακτικής άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον Πελάτη, το αγορασμένο Προϊόν πρέπει να είναι άθικτο και να επιστρέφεται στην αρχική του συσκευασία, πλήρες σε όλα τα μέρη του (συμπεριλαμβανομένης της συσκευασίας και οποιουδήποτε υλικού τεκμηρίωσης και αξεσουάρ για τον περιορισμό της ζημιάς στην αρχική συσκευασία).
  • η επιστροφή, μέχρι το πιστοποιητικό παραλαβής από την Skinlabo, είναι υπό την πλήρη ευθύνη του Πελάτη.
  • Η Skinlabo δεν φέρει καμία ευθύνη σε καμία περίπτωση για ζημιά, κλοπή ή απώλεια των επιστρεφόμενων προϊόντων.
  • κατά την άφιξή του στην προαναφερθείσα διεύθυνση επιστροφής, το Προϊόν θα εξεταστεί για να εκτιμήσει τυχόν ζημιές ή παραβιάσεις που δεν προκλήθηκαν από τη μεταφορά.


10.11. Ο Πελάτης Καταναλωτή θα χάσει το δικαίωμα υπαναχώρησης λόγω έλλειψης της βασικής προϋπόθεσης ακεραιότητας των Προϊόντων (συσκευασία ή / και το περιεχόμενό του), σε περιπτώσεις όπου η Skinlabo διαπιστώνει:

  • την έλλειψη ή ζημιά της εξωτερικής συσκευασίας.
  • την έλλειψη ή ζημιά της αρχικής εσωτερικής συσκευασίας.
  • την απουσία αναπόσπαστων στοιχείων του Προϊόντος (αξεσουάρ, ανταλλακτικά).
  • ζημιά στο Προϊόν για άλλους λόγους εκτός από τη μεταφορά.

10.12. Σε περίπτωση απώλειας του δικαιώματος υπαναχώρησης, η Skinlabo θα επιστρέψει το αγορασμένο Προϊόν στον Πελάτη Καταναλωτή, χρεώνοντας τα έξοδα αποστολής στο ίδιο και δεν θα επιστρέψει την πληρωθείσα τιμή.

 

10.13. Πρέπει να σημειωθεί ότι το δικαίωμα υπαναχώρησης, όπως ορίζεται στην παρούσα ρήτρα, διατηρείται μόνο για καταναλωτές. δεν υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης για Επαγγελματίες Πελάτες.

10.14. Σε περίπτωση ανάγκης επικοινωνίας σχετικά με επιστροφές και καταγγελίες, μπορείτε να στείλετε ένα email στο geiasou@skinlabo.com ή να καλέσετε στο +30 6971641634

  1. ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ


11.1. Σε περίπτωση έλλειψης συμμόρφωσης ή παράδοσης αγαθών που παρουσιάζουν ελαττώματα ή ελαττώματα ή είναι διαφορετικά από αυτά που προβλέπονται στη σύμβαση πώλησης, δηλαδή ακατάλληλο για τη χρήση στην οποία χρησιμοποιείται συνήθως ένα αγαθό του ίδιου τύπου, διαφορετικό από η περιγραφή που δημοσιεύεται στον ιστότοπο ή που δεν δείχνει τις υποσχέσεις ποιότητας, τις διατάξεις σχετικά με τη νομική εγγύηση από τα άρθρα 128 και μετά το νομοθετικό διάταγμα 205/2006 (Κωδικός καταναλωτή).


11.2. Τυχόν αστοχίες ή δυσλειτουργίες που προκαλούνται από ατυχήματα ή από την ευθύνη του Πελάτη ή από τη χρήση του Προϊόντος που δεν συμμορφώνεται με την προβλεπόμενη χρήση του και / ή όπως προβλέπεται στην τεχνική τεκμηρίωση που επισυνάπτεται στο Προϊόν εξαιρούνται από το πεδίο εφαρμογής της νομικής εγγύησης.

 

11.3. Η Skinlabo ευθύνεται όταν η έλλειψη συμμόρφωσης συμβεί εντός δύο ετών από την παράδοση του Προϊόντος, εκτός εάν παρέχεται συμβατική εγγύηση πέραν αυτού του όρου.

 

11.4. Καταναλωτής Ο πελάτης υποχρεούται να αναφέρει το ελάττωμα στην Skinlabo εντός δύο μηνών από την ανακάλυψή του (εκτός εάν η Skinlabo έχει αναγνωρίσει ή αποκρύψει την ύπαρξη του ελαττώματος).

 

11.5. Η άμεση δράση για την επιβεβαίωση των ελαττωμάτων που δεν κρύβονται σκόπιμα από τον πωλητή προβλέπεται εντός είκοσι έξι μηνών από την παράδοση των αγαθών (ο Πελάτης Καταναλωτής που έχει συμφωνήσει για την εκτέλεση της σύμβασης μπορεί πάντως να διεκδικεί πάντα τα δικαιώματα που αναφέρονται σε αυτό το άρθρο υπό την προϋπόθεση ότι η έλλειψη συμμόρφωσης έχει αναφερθεί εντός δύο μηνών από την ανακάλυψη και πριν από τη λήξη δύο ετών από την παράδοση).

 

11.6. Σε περίπτωση έλλειψης συμμόρφωσης, ο Καταναλωτής μπορεί να ζητήσει, χωρίς κόστος (συμπεριλαμβανομένου του κόστους αποστολής), την αποκατάσταση με επισκευή ή αντικατάσταση, κατά την επιλογή του, εκτός εάν η αποκατάσταση είναι αντικειμενικά αδύνατη ή υπερβολικά δαπανηρή σε σύγκριση με την άλλη.

 

11.7. Η παραπάνω θεραπεία πρέπει να θεωρείται υπερβολικά επαχθής εάν επιβάλλει παράλογα έξοδα στο Skinlabo σε σύγκριση με το άλλο, λαμβάνοντας υπόψη: α) την αξία που θα είχε το Προϊόν εάν δεν υπήρχε έλλειψη συμμόρφωσης. β) την έκταση της έλλειψης συμμόρφωσης · γ) την πιθανότητα να πραγματοποιηθεί η εναλλακτική λύση χωρίς σημαντική ταλαιπωρία για τον Πελάτη Καταναλωτή.

 

11.8. Οι αντικαταστάσεις θα γίνουν εντός εύλογου χρονικού διαστήματος από το αίτημα και δεν πρέπει να προκαλούν σημαντική ενόχληση στον Πελάτη Καταναλωτή, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση του Προϊόντος και τον σκοπό για τον οποίο αγοράστηκε.


11.9. Ο Καταναλωτής μπορεί να ζητήσει, κατά την επιλογή του, κατάλληλη μείωση της τιμής ή τη λήξη της σύμβασης, εάν προκύψει μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • η αντικατάσταση είναι αδύνατη ή υπερβολικά δαπανηρή.
  • Η Skinlabo δεν το αντικατέστησε εντός εύλογου χρονικού διαστήματος.
  • η αντικατάσταση που πραγματοποιήθηκε προηγουμένως προκάλεσε σημαντική αναστάτωση στον καταναλωτή πελάτη.

 

11.10. Αφού αναφέρει την έλλειψη συμμόρφωσης, ο πωλητής μπορεί να προσφέρει στον Πελάτη Καταναλωτή οποιαδήποτε άλλη διαθέσιμη λύση, με τα ακόλουθα αποτελέσματα:

  1. i) εάν ο Πελάτης Καταναλωτή έχει ήδη μια συγκεκριμένη αποκατάσταση, ο πωλητής παραμένει υποχρεωμένος να το εφαρμόσει, με τις συνέπειες σχετικά με τη λήξη του εύλογου όρου για επισκευές ή αντικαταστάσεις, εκτός εάν ο Πελάτης Καταναλωτή αποδέχεται την προτεινόμενη εναλλακτική λύση ·
  2. ii) εάν ο Πελάτης Καταναλωτή δεν έχει ήδη ζητήσει συγκεκριμένη αποκατάσταση, ο Καταναλωτής πρέπει να αποδεχτεί την πρόταση ή να την απορρίψει επιλέγοντας άλλη θεραπεία σύμφωνα με αυτό το άρθρο.

11.11. Μια μικρή έλλειψη συμμόρφωσης, για την οποία δεν ήταν δυνατό ή είναι υπερβολικά επαχθές για την επίλυση της αντικατάστασης, δεν παρέχει το δικαίωμα να καταγγείλει τη σύμβαση.

11.12. Η νομική εγγύηση περιορίζεται σε αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές. Όσον αφορά τους Επαγγελματίες Πελάτες, οι διατάξεις του Αστικού Κώδικα σύμφωνα με τα Άρθρα 1490 και επόμενα.

  1. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ


12.1. Οποιαδήποτε καταγγελία μπορεί να σταλεί με γραπτή επικοινωνία στην Skinlabo με συστημένη επιστολή με απόδειξη επιστροφής στη διεύθυνση της Skinlabo, 10153 - Τορίνο, Via Varallo 22 / A. Αυτή η ανακοίνωση μπορεί να προηγηθεί και μέσω e-mail στη διεύθυνση geiasou@skinlabo.com , η οποία δεν θα αντικαταστήσει την καταχωρημένη επιστολή.

12.2. Τα παράπονα που υποβάλλονται μέσω e-mail ή μέσω επικοινωνίας στον ιστότοπο δεν γίνονται αποδεκτά και θεωρούνται έγκυρα.

 

12.3. Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή ανωμαλία βρεθεί, πριν ξεκινήσει η διαδρομή παραπόνου, ο Πελάτης καλείται να επικοινωνήσει με το προσωπικό της Skinlabo μέσω της κατάλληλης ενότητας στον ιστότοπο. Σε όλες σχεδόν τις περιπτώσεις, οποιοδήποτε πρόβλημα επιλύεται σε λίγες ώρες.

  1. ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Τα δεδομένα πελατών υποβάλλονται σε επεξεργασία από την Skinlabo σύμφωνα με τις διατάξεις της νομοθεσίας για την προστασία των προσωπικών δεδομένων σύμφωνα με και για τους σκοπούς του Νομοθετικού Διατάγματος αρ. 196/2003 και του κανονισμού Ν. ΕΕ 679/2016, όπως ορίζεται στις πληροφορίες που παρέχονται στον Ιστότοπο.

  1. COPYRIGHT

Όλα τα περιεχόμενα που υπάρχουν στο www.skinlabo.gr, συμπεριλαμβανομένων κειμένων, εγγράφων, εμπορικών σημάτων, λογότυπων, εικόνων, γραφικών, της ρύθμισής τους και των προσαρμογών τους προστατεύονται από τη νομοθεσία περί πνευματικών δικαιωμάτων και από τη νομοθεσία για την προστασία των εμπορικών σημάτων (νόμος 22 Απριλίου 1941 ν.633 και μεταγενέστερες τροποποιήσεις, βασιλικό διάταγμα αριθ. 929 της 21ης ​​Ιουνίου 1942 και μεταγενέστερες τροποποιήσεις) και καλύπτονται από πνευματικά δικαιώματα. Ο ιστότοπος www.skinlabo.com μπορεί επίσης να περιέχει εικόνες, έγγραφα, λογότυπα και εμπορικά σήματα τρίτων που έχουν εξουσιοδοτήσει ρητά την Skinlabo S.r.l. στη δημοσίευση. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, ακόμη και μερικής, των περιεχομένων, κειμένων, εγγράφων, εμπορικών σημάτων, λογότυπων, εικόνων, γραφικών. Οποιαδήποτε κακοποίηση θα διωχθεί σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους.

  1. ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ

15.1. Οποιαδήποτε διαφορά σχετικά με την εφαρμογή, την εκτέλεση, την ερμηνεία και την παραβίαση συμβάσεων αγοράς που ορίζονται μέσω Διαδικτύου μέσω της Ιστοσελίδας υπόκειται στην υποχρεωτική εδαφική δικαιοδοσία του τόπου κατοικίας ή κατοικίας του Πελάτη Καταναλωτή και σε κάθε περίπτωση αρμόδια είναι η δικαιοδοσία του Ιταλικού Κράτους.

  1. ΤΕΛΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Η Skinlabo πιστεύει στην ποιότητα των προϊόντων της και προσπαθεί να προσφέρει την καλύτερη ποιότητα συστατικών στην αγορά. Ωστόσο, λάβετε υπόψη τα εξής:

  • Βεβαιωθείτε ότι δεν είστε αλλεργικοί σε κανένα από τα συστατικά των προϊόντων πριν από την εφαρμογή.
  • Η Skinlabo δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τυχόν αντιδράσεις στα συστατικά των προϊόντων που πωλούνται.
  • κανένα από τα προϊόντα μας δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως υποκατάστατο ιατρικής ή κλινικής θεραπείας.
  • οι πληροφορίες που δημοσιεύονται στο www.skinlabo.gr δεν προορίζονται ως θεραπείες ή θεραπείες για δερματολογικά προβλήματα και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθούν ως τέτοιες.
  • οι συμβουλές που δίνονται στο www.skinlabo.gr ή παρέχονται από την Εξυπηρέτηση Πελατών είναι για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν προορίζονται ως υποκατάστατο της γνώμης ενός γιατρού
  • Εάν έχετε απορίες, συμβουλευτείτε το γιατρό σας.